Účetnictví skautského střediska pohodlně a snadno? Seznamte se s ESO on-line na školení

Během roku 2016 vzniklo ve spolupráci České rady dětí a mládeže (ČRDM), Junáka – českého skauta, Asociace TOM a společnosti Skeleton Software úplně nové on-line účetnictví ESO, které je zaměřené přímo na spolky a neziskové organizace jako jsou skautská střediska. Pro skauty je užitečné i to, že je účetnictví přímo propojeno se skautským informačním systémem skautIS (přihlašování a přenášení základních údajů, do budoucna se plánuje i další úzké propojení). Tento systém poskytne středisku všechny agendy potřebné pro kompletní vedení účetnictví střediska (a je jedno zda vedete podvojné, nebo jednoduché účetnictví) za velmi přijatelný roční poplatek (zlomek ceny proti jiným účetním software, které navíc často nepočítají se specialitami spolků a neziskových organizací).

Informace o účetním systému ESO najdete:

Skautská křižovatka – sekce pro hospodáře:
https://krizovatka.skaut.cz/stredisko/majetek-a-hospodareni/hospodareni/eso-ucetnictvi

Web účetnictví Skeleton ESO:
https://eso.skeleton.cz

Další informace na webu A-TOM:
http://eso.a-tom.cz

Jak účetnictví ESO získat?

Je to velmi snadné, stačí se zaregistrovat na webu https://eso.skeleton.cz/Public/UnitNew.aspx a po zaplacení ročního poplatku bude on-line účetnictví středisku aktivováno.

Všechna skautská střediska jsou členy ČRDM a tedy mají přístup k výhodnější ceně účetního systému ESO

Účetnictví si samozřejmě můžete předem bezplatně vyzkoušet v rámci testovací verze:

ON-LINE ÚČETNICTVÍ:
https://eso.skeleton.cz/Framework/Login.aspx
JMÉNO: demo HESLO: demo1

Seznamte se a naučte se s ESO pracovat na školení

ČRDM s Asociací TOM připravuje školení k účetnímu programu ESO Skeleton (jeho online verzi). Pokud program používáte (nebo byste o to měli zájem a nyní se s ním seznamujete), je to skvělá možnost doptat se na cokoli a vznést připomínky a nápady na zlepšení.

Počítáno je s minimálně 4 hodinami, na kterých budou detailně probrány všechny moduly ESO (akce, členové, majetek, samotné účetnictví, cestovní náhrady ad.). Bude možné vyzkoušet si vzorové příklady (synchronizace s externí databází členů, založení dotace, rozpočet akce, úhrada členských příspěvků, rozesílání hromadných mailů, tvorba faktur a mnoho dalšího). Na konci školení bude prostor pro vaše připomínky, dotazy a nápady.

Máte-li zájem o kterýkoliv z daných termínů, vyplňte prosím přihlášku:
přihláška k účasti na školení účetnictví ESO (potřebujeme znát počty účastníků předem)

Ke školení jsou nabízeny tyto tři termíny a místa:

BRNO (2. dubna 2017)

  • klubovna TOM Delfíni (Rašínova 3, Brno)
  • čas: 13:30 – 17:30
  • uzávěrka přihlášek 27. března

OSTRAVA (9. dubna 2017)

  • klubovna Průzkumníků (Na Mýtě 10, Ostrava Hrabůvka)
  • čas 10:00 – 14:00
  • uzávěrka přihlášek 3. dubna

PRAHA (22. dubna 2017)

  • prostory České rady dětí a mládeže (Senovážné náměstí 977/24, Praha)
  • čas 10:00 – 14:00
  • uzávěrka přihlášek 16. dubna

Co budete na školení potřebovat? Doporučujeme papír a propisku, k tomu ideálně notebook, abyste si jednotlivé kroky v ESO mohli ihned vyzkoušet na vlastní kůži. Nepotřebujete mít svůj vlastní účet v ESO, pro potřeby školení vytvoříme virtuální oddíl, na kterém si všechno vyzkoušíme. Po uzávěrce přihlášek daného školení rozešleme detailní informace k akci. V případě malého zájmu (méně než 5 osob) bychom školení zrušili.

Školení je připraveno jak pro stávající uživatele ESO Skeleton, tak třeba i pro ty, kteří si chtějí ESO detailně prozkoumat a až poté případně zakoupit.

Školení je zdarma.